Apmaksa un piegāde
Iepērkoties mūsu veikalā, pasūtījumus ir iespējams saņemt ar pakomātu starpniecību. Izvēlaties sev ērtāko pakalpojuma sniedzēju.

- Omniva – sūtījumu termināli-pakomāti. Ar pakomātu adresēm var iepazīties šeit>>
- Pasūtījuma piegādes periods: no 2 līdz 7 darba dienām no pasūtījuma apmaksas brīža.
- Uz pasūtījumā norādīto telefona numuru tiks atsūtīta SMS ar informāciju, ka sūtījums piegādāts izvēlētajā pakomātā.
- Sūtījumu var izņemt no pakomāta jebkurā Jums ērtākajā laikā no sūtījuma piegādes brīža, 7 kalendāro dienu laikā
- Piegādes izmaksas sākot no 3,00 eur
- DPD PICKUP – sūtījumu termināļi-pakomāti, kuri atrodas pie tirdzniecības centriem un citās vietās. Ar pakomātu adresēm var iepazīties šeit>>
- Pasūtījuma piegādes periods: no 2 līdz 7 darba dienām no pasūtījuma apmaksas brīža.
- Uz pasūtījumā norādīto telefona numuru tiks atsūtīta SMS ar informāciju, ka sūtījums piegādāts izvēlētajā pakomātā.
- Sūtījumu var izņemt no pakomāta jebkurā Jums ērtākajā laikā no sūtījuma piegādes brīža, 7 kalendāro dienu laikā.
- Cena par piegādi Latvijas teritorijā sākot no: 3.00 euro.
PIEGĀDE AR KURJERU LĪDZ DURVĪM
- Pakalpojums pieejams Jēkabpils pilsētas robežās
- Pasūtījuma piegādes periods: 1-2 darba dienas
- Piegāde Jēkabpils pilsētā ir bezmaksas, ja pasūtījums ir 50.00 euro un vairāk.
-
ATTEIKUMA TIESĪBAS UN PREČU ATGRIEŠANA
1. Ja Pircējs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tad Pircējs (patērētājs), nesniedzot nekādu pamatojumu, var izmantot atteikuma tiesības. Ievērojot Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” nosacījumus, un Pircējam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no preces/preču piegādes brīža atkāpties no pirkuma līguma informējot par to preču pārdevēju.
2. Pārdevējs apņemas bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmis preci atpakaļ no pircēja, atmaksāt Pircējam viņa samaksāto naudas summu par preci.3
-
3. Preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas sedz Pircējs. Ja preci tās īpašību dēļ nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu vai pakomātu, Pircējs sedz visas ar preces atpakaļatdošanu saistītās izmaksas.
-
4. Pircējs atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:
4.1. atgrieztajai precei(-ēm) jābūt oriģinālā iepakojumā;
4.2. prece nedrīkst būt bojāta;
4.3. prece nav lietota, saglabāta sūtījuma kastīte, nav zaudējusi tirdzniecības izskatu (saglabātas etiķetes piestiprinātas pie apģērba, drošības plēvītes u.c.) (tas neattiecas uz jau piegādes laikā bojātu preci, par kuru pie preces saņemšanas apstiprinājuma Pircējs ir norādījis iebildumus);
4.4. atpakaļ sūtāmai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.
5. Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi attiecībā uz preces atgriešanu.
6. Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Pircējam par preci samaksāto naudu.
- 7.Nauda par preci tiek atgriezta uz pircēja bankas kontu no, kura tika saņemta apmaksa par preci.
- 8.Preces atgriezšanas izdevumus sedz Pircējs.